ZMĚNA ÚŘEDNÍCH HODIN OD 17.2.2021

ZMĚNA ÚŘEDNÍCH HODIN OD 17.2.2021
ZMĚNA ÚŘEDNÍCH HODIN OD 17.2.2021

Vážení spoluobčané,

od středy 17.2.2021 dochází k rozšíření úředních hodin Úřadu MČ Praha 20. Úřední hodiny jsou nadále určeny pouze k vyřizování Vašich neodkladných úředních záležitostí, a to po předchozí rezervaci termínu prostřednictvím on-line rezervace, telefonické domluvy či e-mailu tak, aby nadále při vyřizování Vašich neodkladných úředních záležitostí zůstala zachována všechna krizová opatření přijatá k ochraně Vašeho zdraví i zdraví úředních osob a zaměstnanců Úřadu MČ Praha 20. Při komunikaci s Úřadem MČ Praha 20 prosíme o upřednostnění dálkové formy komunikace (telefonicky či e-mailem).

Žádáme Vás o respektování přijatých opatření, protože jen tak může být zajištěn kontinuální provoz Úřadu MČ Praha 20 a všech jeho agend.

V případě, že nevíte, s kým projednat vyřízení své záležitosti, volejte na telefon 271 071 611 nebo 271 071 711. Kontakty na zaměstnance naleznete zde: https://www.pocernice.cz/urad/kontakty.

Nové stanovení úředních hodin zde:

změna úředních hodin od 17.2.2021