Online rezervace

Online rezervace – nová služba na Odboru živnostenském a občanskosprávních agend.

Připravili jsme pro Vás novou službu objednávání k přepážkám pro Ověřování podpisů a listin a Výpisů z CzechPOINTu.

Pomocí nové aplikace si můžete podle svých časových možností zvolit den a hodinu, kdy se na úřad dostavíte. Vy pak přijdete v termínu, na který jste se objednal, budete vyvolán s prioritou a tím se vyhnete čekacím frontám. K použití aplikace potřebujete pouze funkční emailovou adresu, na kterou Vám přijde PIN. Ten si vytisknete a při návštěvě úřadu ho zadáte na dotykové obrazovce tiskárny pořadových lístků. Na pořadovém lístku bude uvedeno číslo přepážky, jež Online rezervace bude vyřizovat. Tolerance, po kterou je objednaný klient do vyvolávacího systému přijat, je 10 min. Návštěvník tedy nemusí mít strach, že bude volán ve své nepřítomnosti, pokud by se s příchodem do úřadu mírně zpozdil.

Rezervaci termínů pro odbavení občanů je možné prozatím provést na dny úterý, čtvrtek a pátek. Z provozních důvodu je počet internetových registrací omezen na 2 pořadová čísla za hodinu. Objednávky lze provádět na 30 dní dopředu. Další volný termín je uvolněn vždy od 8:00 hod.

Objednat se