Povinné informace

1. Název

Městská část Praha 20

2. Důvod a způsob založení

Městská část Praha 20 vznikla zákonem č. 131/2000 Sb., Zákon o hlavním městě Praze, v pl. znění. Současně je ná základě Statutu hl. m. Prahy (vyhl. č. 55/2000 Sb., v pl. znění), správním obvodem Hlavního města Prahy se shodným pořadovým číslem (Správní obvod Praha 20).

3. Organizační struktura

4. Kontaktní spojení

Městská část Praha 20
Úřad městské části Praha 20
Jívanská 647/10, 193 21  Praha 9 – Horní Počernice
Tel.: 271 071 611
Fax.: 281 920 093
E-mail: urad@pocernice.cz
WWW: www.pocernice.cz
ID Datové schránky: seibq29

4.1. Kontaktní poštovní adresa

Úřad městské části Praha 20
Jívanská 647/10
193 21  Praha 9 – Horní Počernice

4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Adresy všech úřadoven pro osobní návštěvu
Jívanská 647/10
193 21  Praha 9 – Horní Počernice

Jívanská 635
193 21 Praha 9 – Horní Počernice

Lipí 2642
193 20 Praha 9 – Horní Počernice

4.3. Úřední hodiny

Úřední hodiny (vyjma níže uvedených pracovišť)

Pondělí:           8:00 – 12.00, 13.00 – 18.00
Středa:           8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00
Pátek:                          8:00 – 11:00

Podatelna – Jívanská 647, přízemí

Pondělí:                        7:30 – 18:00
Úterý:                           7:30 – 15:00
Středa:                         7:30 – 18:00
Čtvrtek:                       7:30 – 15:00
Pátek:                          7:30 – 14:00

Pokladna – Jívanská 647, přízemí

Pondělí, středa:           8:00 – 12:00, 13:00 – 17:45
Úterý, čtvrtek:             8:00 – 12:00, 13:00 – 14:45
Pátek:                          8:00 – 12:00

Ověřování podpisů a listin, CzechPOINT – Jívanská 647, přízemí

Pondělí:           8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00
Úterý:              8:00 – 12:00, 13:00 – 14:45
Středa:            8:00 – 12:00, 13:00 – 16:00
Čtvrtek:           8:00 – 12:00, 13:00 – 14:45
Pátek:              8:00 – 11:00

Občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatel – Jívanská 647, přízemí

Pondělí:           8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00
Úterý:              8:00 – 12:00
Středa:            8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00
Čtvrtek:           8:00 – 12:00
Pátek:              8:00 – 11:00

Živnostenský úřad – Jívanská 647, přízemí

Pondělí:           8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00
Úterý:              8:00 – 12:00
Středa:            8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00
Čtvrtek:           8:00 – 12:00
Pátek:              8:00 – 11:00

Matrika – Jívanská 647, přízemí

Pondělí:           8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00
Úterý:              8:00 – 12:00
Středa:            8:00 – 12:00, 13:00 – 18:00
Čtvrtek:           8:00 – 12:00
Pátek:              8:00 – 11:00

Informační centrum Horní Počernice – Na Chvalské tvrzi 857

Pondělí až něděle: 10:00 – 17:00

Sběrný dvůr – Chvalkovická 3

  • Pondělí až pátek: 8:30 – 18:00 (v zimním období do 17:00)
  • Sobota: 8:30 – 15:00

Kompostárna

  • Každou středu od 1.4 do 15.11 od 8.00 – 12.00 hod.
  • Sobotní výdej v hlavní sezoně: od 1.5 do 15.6  a od 1.9 do 15.10 od 8.00 do 12.00 hod.

4.4. Telefonní čísla

Tel.: 271 071 611

4.5. Čísla faxu

Fax.: 281 920 093

4.6. Adresa internetové stránky

www.pocernice.cz

4.7. Adresa e-podatelny

urad@pocernice.cz

4.8. Další elektronické adresy

urad@pocernice.cz

5. Bankovní spojení

Číslo účtu: 107-6787610247/0100 (Komerční banka a.s.)
Poznámka: před uskutečněním platby kontaktujte vždy příslušný odbor úřadu nebo referenta, který Vám sdělí číslo variabilního symbolu, který je povinný pro identifikaci platby

6. IČ

00240192

7. DIČ

CZ00240192

8. Dokumenty

8.1. Seznamy hlavních dokumentů

Úřední deska

8.2. Rozpočet

Úřední deska

9. Žádosti o informace

Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají

    • ústně – v kanceláři úřadu
    • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu Úřad městské části Praha 20, 193 21  Praha 9 – Horní Počernice Jívanská 647/10
    • e-mailem: urad@pocernice.cz
    • Elektronickým podáním: urad@pocernice.cz
    • telefonicky na tel. čísle: Tel.: 271 071 784

Úřední hodiny

Pondělí, středa:           8:00 – 12.00, 13.00 – 18.00
Pátek:                          8:00 – 11:00

Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím – přehled lhůt a termínů lhůty

    • Odkaz na zveřejněnou informaci – § 6 odst. l) – 7 dnů
    • Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace – § 14 odst. 5, písm. b) – 7 dnů
    • Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu – § 14 odst.5, písm. c) – 7 dnů
    • Poskytnutí informace žadateli – § 14 odst. 5, písm. d) – 15 dnů
    • Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů – § 14 odst. 7) – 10 dnů
    • Rozhodnutí o odvolání – § 16 odst. 3) – 15 dnů
    • Upřesnění žádosti o informaci žadatele – § 14 odst. 5, písm. a) – 30 dnů
    • Lhůta pro stížnost žadatele, který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6; kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo §14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti; kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací – § 16a odst. 3 – 30 dnů
    • Odvolání proti rozhodnutí – § 16 odst. 1) – 15 dnů

Termíny

    • Poskytování informací dle § 5 odst. 1 způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 2) – od 1.1.2001
    • Poskytování informací z registrů způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 5 odst. 3) – od 1. 1. 2002

Postup při vyřizování žádostí o poskytnutí informace dle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím

Kdo může o informaci požádat

    • o informaci může žádat každá fyzická nebo právnická osoba, přičemž nemusí zdůvodňovat, proč o informaci žádá

Kdy je podání informace povinným subjektem omezeno

    • Je-li požadovaná informace v souladu s právními předpisy označena za utajovanou informaci, k níž žadatel nemá oprávněný přístup, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace týkající se osobnosti, projevů osobní povahy, soukromí fyzické osoby a osobní údaje povinný subjekt poskytne jen v souladu s právními předpisy, upravujícími jejich ochranu.
    • Pokud je požadovaná informace obchodním tajemstvím dle ust. § 17 zák. č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, resp. dle ust. § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, povinný subjekt ji neposkytne.
    • Informace o majetkových poměrech osoby, která není povinným subjektem, získané na základě zákonů o daních, poplatcích, penzijním nebo zdravotním pojištění anebo sociálním zabezpečení povinný subjekt podle tohoto zákona neposkytne.

Další omezení práva na informace

    • Povinný subjekt může omezit poskytnutí informace, pokud:
      • se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům povinného subjektu,
      • jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí povinného subjektu, pokud zákon nestanoví jinak; to platí jen do doby, kdy se příprava ukončí rozhodnutím, nebo
      • jde o informaci poskytnutou Organizací Severoatlantické smlouvy nebo Evropskou unií, která je v zájmu bezpečnosti státu, veřejné bezpečnosti nebo ochrany práv třetích osob chráněna uvedenými původci označením „NATO UNCLASSIFIED“ nebo „LIMITE“ a v České republice je toto označení respektováno z důvodů plnění povinností vyplývajících pro Českou republiku z jejího členství v Organizaci Severoatlantické smlouvy nebo Evropské unii, pokud původce nedal k poskytnutí souhlas.
    • Povinný subjekt informaci neposkytne, pokud:
    1. jde o informaci vzniklou bez použití veřejných prostředků, která byla předána osobou, jíž takovouto povinnost zákon neukládá, pokud nesdělila, že s poskytnutím informace souhlasí,
    2. ji zveřejňuje na základě zvláštního zákona a v předem stanovených pravidelných obdobích až do nejbližšího následujícího období, nebo
    3. by tím byla porušena ochrana práv třetích osob k předmětu práva autorského.
  • Informace, které získal povinný subjekt od třetí osoby při plnění úkolů v rámci kontrolní, dozorové, dohledové nebo obdobné činnosti prováděné na základě zvláštního právního předpisu, podle kterého se na ně vztahuje povinnost mlčenlivosti anebo jiný postup chránící je před zveřejněním nebo zneužitím, se neposkytují. Povinný subjekt poskytne pouze ty informace, které při plnění těchto úkolů vznikly jeho činností.
    • Povinné subjekty dále neposkytnou informace o
        1. probíhajícím trestním řízení,
        2. rozhodovací činnosti soudů, s výjimkou rozsudků,
        3. plnění úkolů zpravodajských služeb
        4. přípravě, průběhu a projednávání výsledků kontrol v orgánech Nejvyššího kontrolního úřadu,
        5. činnosti Ministerstva financí podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu nebo podle zákona o provádění mezinárodních sankcí.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci, která je předmětem ochrany práva autorského nebo práv souvisejících s právem autorským (dále jen „právo autorské“), je-li v držení
        1. provozovatelů rozhlasového nebo televizního vysílání, kteří toto vysílání provozují na základě zvláštních právních předpisů,
        2. škol a školských zařízení, které jsou součástí vzdělávací soustavy podle školského zákona a podle zákona o vysokých školách,
        3. knihoven poskytujících veřejné knihovnické a informační služby podle knihovního zákona,
        4. Akademie věd České republiky a dalších veřejných institucí, které jsou příjemci nebo spolupříjemci podpory výzkumu a vývoje z veřejných prostředků podle zákona o podpoře výzkumu a vývoje, nebo
        5. kulturních institucí hospodařících s veřejnými prostředky, jako jsou muzea, galerie, divadla, orchestry a další umělecké soubory.
    • Povinný subjekt neposkytne informaci o činnosti orgánů činných v trestním řízení, včetně informací ze spisů, a to i spisů, v nichž nebylo zahájeno trestní řízení, dokumentů, materiálů a zpráv o postupu při prověřování oznámení, které vznikly činností těchto orgánů při ochraně bezpečnosti osob, majetku a veřejného pořádku, předcházení trestné činnosti a při plnění úkolů podle trestního řádu, pokud by se tím ohrozila práva třetích osob anebo schopnost orgánů činných v trestním řízení předcházet trestné činnosti, vyhledávat nebo odhalovat trestnou činnost nebo stíhat trestné činy nebo zajišťovat bezpečnost České republiky.

Jak se o informaci žádá

Žádost o poskytnutí informace se podává

    1. ústně, tj osobní návštěvou na příslušném orgánu nebo dotazem provedeným pomocí telekomunikačního zařízení nebo
    2. písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací.

Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Co musí písemná žádost obsahovat

      • označena („žádost dle informačního zákona“; „žádost dle z. č. 106/1999 Sb.“; „žádost dle zákona o svobodném přístupu k informacím“, apod.), tj., že se žadatel domáhá poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb.
      • musí v ní být určeno, kterému povinném subjektu je určena,
      • musí obsahovat u fyzické osoby: jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy trvalého pobytu nebo bydliště a u právnické osoby: název, identifikační číslo osoby, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla, která žádost podává. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa.
      • je-li žádost učiněna elektronicky, musí být podána prostřednictvím elektronické adresy podatelny povinného subjektu, pokud ji povinný subjekt zřídil. Pokud elektronické adresy podatelny nejsou zveřejněny, postačí podání na jakoukoliv elektronickou adresu povinného subjektu.
      • musí z ní být patrno, o jakou informaci se žádá.
      • neobsahuje-li žádost uvedené údaje, povinný subjekt posoudí ve smyslu ust. § 14 odst. 5 zákona žádost a:
      • – brání-li nedostatek údajů o žadateli podle odstavce 2 postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží,
            a) v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do sedmi dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti,
            b) v případě, že požadované informace se nevztahují k jeho působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,

Jaký bude postup povinného subjektu

      • Pokud povinný subjekt žádosti, byť i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti (dále jen „rozhodnutí o odmítnutí žádosti“), s výjimkou případů, kdy se žádost odloží.
      • Povinný subjekt žádost odloží, pokud:
        1) se požadované informace nevztahují k jeho působnosti a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli,
        2) bránil nedostatek údajů o žadateli postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14a nebo 15, povinný subjekt vyzval žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil, avšak žadatel nevyhověl této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení.
      • Nevydá-li povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti, nebo pokud povinný subjekt žádost neodloží, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění.

Co když povinný subjekt žádosti nevyhoví

  • pokud povinný subjekt, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
  • proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

Komu se odvolání posílá

  • odvolání se podává u subjektu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti

Kdo o odvolání rozhodne

  • o odvolání rozhoduje orgán (příslušný krajský úřad), který je nejblíže nadřízeným povinného subjektu, který rozhodnutí vydal
  • ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí vydal
  •  proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu

10. Příjem žádostí a dalších podání

  • písemně – osobně v kanceláři úřadu nebo poštou na adresu úřadu Úřad městské části Praha 20193 21  Praha 9 – Horní Počernice
  • Jívanská 647/10
  • e-mailem: urad@pocernice.cz
  • Elektronickým podáním: urad@pocernice.cz
  • telefonicky na tel. čísle: Tel.: 271 071 611

11. Opravné prostředky

Co když orgán žádosti nevyhoví

Odvolání

  • Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení.
  • Odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • O odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
  • Ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání povinným subjektem.
  • Proti rozhodnutí odvolacího orgánu se již nelze odvolat. Lze však podat návrh na přezkoumání takového rozhodnutí u příslušného soudu.

Stížnost

  • Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen „stížnost“) může podat žadatel,
  1. který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
  2. kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
  3. kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
  4. který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
  • Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
  • Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
  1. doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
  2. uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
  • O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
  • Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
  • Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.

Pozn. Pro podání opravného prostředku není vytvořen žádný formulář. Opravný prostředek lze buď podat písemně nebo ústně do protokolu. Z podání musí být zřejmé, kdo jej činí a proti jakému rozhodnutí je podání učiněno.

12. Formuláře

Formuláře

13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací

Návody pro řešení životních situací na portal.gov.cz

14. Předpisy

14.1. Nejdůležitější používané předpisy

Přehled předpisů, podle nichž obecní úřad ve věci poskytování informací rozhoduje

      • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).
      • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).
      • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).
      • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích
      • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech
      • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích
      • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích
      • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
      • Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce

14.2. Vydané právní předpisy

Městská část Praha 20 vydává pouze právní akty, které nemají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny) a jiná opatření.

15. Úhrady za poskytování informací

15.1. Sazebník úhrad za poskytování informací

Městský úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

Sazebník úhrad

15.2. Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

16. Licenční smlouvy

16.1. Vzory licenčních smluv

Vzorem licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů Městská část Praha 20 nedisponuje.

16.2. Výhradní licence

V současné době nejsou pro Městskou část Praha 20 poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

Výroční zprávy o své činnosti v oblasti poskytování informací:

 Přehled poskytnutých informací dle zákona č. 106/1999 Sb. v roce 2017

1/2017 – Informace o investičních plánech
2/2017 – Informace o počtu zaměstnanců MČ
3/2017 – Informace o seznamu staveb. projektů na rok 2017
4/2017 – Informace o výsledcích finančních kontrol ve veřejné správě
5/2017 – Informace o věci hospodaření s vykáceným dřevem na území MČ Praha 20
6/2017 – Informace ohledně dodavatele monitoring
7/2017 – Informace o hospodaření s vykáceným dřevem na území MČ Praha 20
8/2017 – Informace o hospodaření s vykáceným dřevem na území MČ Praha 20
9/2017 – Informace o povolených záborech
10/2017 – Informace o komunikaci Na Chvalce
11/2017 – Informace o doručení rozhodnutí MHMP
12/2017 – Informace o vykácení nadlimitních dřevin
13/2017 – Informace o poskytnutí architektonické studie
14/2017 – Informace o poskytnutí architektonické studie
15/2017 – Informace o objektu na parcele v Horních Počernicích
16/2017 – Informace o poskytnutí seznamu právnických osob
17/2017 – Informace o poskytnutí kopie dokumentu OVUR
18/2017 – Informace o kopiích písemností ve věci údržby pozemku
19/2017 – Informace o dodržování dopravního značení v průběhu rekonstrukce komunikace
20/2017 – Informace o počtu vydaných loveckých lístků
21/2017 – Informace o škodlivém ptactvu
22/2017 – Informace k mimozemské studii
23/2017 – Informace o usnesení PČR
24/2017 – Informace o zateplaní MŠ Chodovická 1900
25/2017 – Informace o odvolání proti rozhodnutí stavebního úřadu ze dne 27.4.2017
26/2017 – Informace o počtu hlasujících v Horních Počernicích při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR
27/2017 – Informace o inv. záměru Bílý Vrch, uzavření nájemních smluv, fin. závazky MČ
28/2017 – Informace o stížnost týkající se narušování veřejného pořádku a rušení nočního klidu
29/2017 – Informace o počtu příkazů
30/2017 – Informace o uzavření smlouvy o dílo na akci stavební úpravy bytových prostor v č.p. 647 Jívanská ul.

Přehled poskytnutých informací dle zákona č. 106/1999 Sb. v roce 2018

1/2018 – Informace týkající se bytových prostor v č.p. 647 Jívanská ulice
2/2018 – Informace o výši platu, odměn a případných dalších bonusů Vedoucího OHSaI
3/2018 – Informace o výši platu, odměn a případných dalších bonusů Vedoucího OVUR 
4/2018 – Informace o existenci „výrobního výboru“
5/2018- Informace týkající se stavebních úprav bytu v 1.NP budovy č.p. 647 ÚMČ Praha
6/2018 – Informace o kácení dřevin
7/2018 – Informace o šetření Státní veterinární správy
8/2018 – Smlouvy MČ Praha 20 se spol. GENEL INVEST, s.r.o. a GENEL INVEST HOLDING s.r.o.
9/2018 – Smlouvy MČ Praha 20 se spol. GENEL INVEST, s.r.o. a GENEL INVEST HOLDING s.r.o.
10/2018 – Informace o nájemní smlouvě na byt č. 2 v Mezilesí 2056 
11/2018 – Informace týkající se kopie dokladu o povoleném účelu užívání stavby a posledního platného kolaudačního rozhodnutí byt. jednotky v 1 NP. budovy č.p. 647
12/2018 – Informace o poskytování části pozemku v areálu Chvalské tvrze za účelem pořádání adventních trhů
13/2018 – Informace o kopiích všech revizních zpráv a posudků které souvisí s provedenou rekonstrukcí kancelářských prostor/bytu Jívanská 635
14/2018 – Informace o kopiích veškerých faktur související se stavbou bytu 1 .NP objektu č.p. 647 v k. ú. Horní Počernice za rok 2017 2018
15/2018 – Informace o stavebních úpravách bytových prostor v č.p. 647 Jívanská ul.
16/2018 – Informace o průchodu na výchozy z ulice Studnická
17/2018 – Informace o evidenci Kolektivních smluv se svými zaměstnanci
18/2018 – Informace o kácení lip v Třebešovské ulici
19/2018 – Informace o počtu voličů, počtu vydaných a nedoručených voličských průkazů
20/2018 – Informace o nákladech a rozsahu tisku za rok 2015, 2016, 2017      Tabulka
21/2018 – Informace o počtu košů na psí exkrementy na území MČ Praha 20   Koše
22/2018 – Informace o přehledu bankovních účtů    Tabulka
23/2018 – Informace o počtu registrovaných psů
24/2018 – Informace o počtu vysázených stromů,  veřejných hřišť a obj. fin. prostředků
25/2018 – Informace k dotačnímu řízení v letech 2015 – 2018
26/2018 – Informace o čerpání fin. prostředků z fondů EU
27/2018 – Informace o prováděných úkolech dle stavebního zákona
28/2018 – Informace o školním zařízení
29/2018 – Informace o veškerých finančních prostředcích vyplacených Pekařství Moravec s. r. o.
30/2018 –
31/2018 – Informace o počtu podaných žádostí dle zákona č. 106/1999 Sb. 
32/2018 – Informace o Kočičím útulku         Rozhodnutí

 

 

Zveřejnění obecných informací o výsledcích kontrol dle § 26 zákona č. 255/2012 Sb., o kontrolách (kontrolní řád) ve znění pozdějších předpisů

Rok 2014

Rok 2015

Rok 2016

Rok 2017

 

 

 

Informace dle ust.§30 odst. 1, písm. f) zákona č.201/2012 Sb., o ochraně ovzduší

 
Identifikace žadatele Předmět žádosti k. ú. Specifikace zdroje Závazné stanovisko
Bc. Martin Nágy novostavba RD parc.č. 4377/63 plynový nástěnný kotel Vaillant VU 146/5-5 ecoTEC souhlasné
Josef a Gabriela Medunovi novostavba RD parc.č. 2083 a 2084 čtyři  plynové kondenzační kotle PROTHERM Panther Condens 12KKO souhlasné
Anna Dykovská novostavba RD  parc.č. 194, 195 dva  plynové kondenzační kotle Q7K – 30 – SOLO – HRE souhlasné
Marek Flandera novostavba  parc.č. 2878 a 2879 plynový kondenzační plynový kotel GEMINOX, typ THRs 2-17DC souhlasné
SVJ Třebešovská 2251-2256 přestavba předávací stanice, realizace plyn. kotelny plynový kotel 300 kW souhlasné
Ing. Markéta Kolářová novostavba RD Ideal a garáže při ul.Jeřická plynový kotel Baxi Mainfour 240F (turbo) 24kW, krb. kamna Adria mini II 8,2 kW souhlasné
Atelier A4 s.r.o. areál datového centra seznam.cz 2 plynové kotle BUDERUS GE 615-570 celkem 1160 kW 4 plynové kotle BUDERUS GB 112-43 celkem 160 kW 4 záložní motorgenerátory PROGEN PP90 celkem 8616 kW vydal MHMP
Voříšek Tomáš rekonstrukce RD Stoliňská plynový kotel 20 kW,krbová vložka souhlasné
ADM Stodůlky s.r.o. trojdomek Beranka plynový kotel souhlasné
ÚMČ Praha 20 OHSaI ústřední vytápění plyn.kotelna Jívanská č.p. 1745 1746 souhlasné
Ondřej Nykodým novostavba RD plynový kotel souhlasné
VGP Park s.r.o. Areál haly A2, úpravy 3.NP, Sezemická čp.4 plynový kotel BUDERUS souhlasné
ing. Zdeněk Baxa sklad.základna SČMVD tiskárna ul. Ve Žlíbku 2196 vydal MHMP
ing.arch. Jiří Danda BD Čertousy 3 plynové kotelny o výkonu 330 kW, 244 kW, 698 kW vydal MHMP
SVJ Třebešovská výstavba plyn. kotelny 3 kondenzační kotle Buderus Logamax -celkově 283,5 kW souhlasné
ÚMČ Praha OHSaI ústřední vytápění plyn.kotelna Dobšická, Jívanská souhlasné
HUMMER Centrum s.r.o. změna zdroje a způsobu vytápění objektu zplynovací kotel na dřevo ATMOS 35-49 kW souhlasné
VGP Park Horní Počernice a.s. Industrie Park Sever-I.etapa,areál D,Ia,Ib,Vc a X plynové kotle BUDERUS Logamax plus GB 172-14, 162-35 souhlasné
Manželé Svitákovi novostavba RD Zdoňovská plynový kotel souhlasné
Jiřina Káňová areál Sychrov – administr. objekt, dílna, hala plynový kotel souhlasné
ing.Jan Pavel Vlček soubor staveb Vidonická ul plynový kondenzační kotel do 9,5 kW souhlasné
CAMBRIDGE COMPANY, s.r.o. areál firmy ul.Plkovská, novostavba administrativní budovy plynový kotel souhlasné
Iva Fietková domácí sklad a hobby dílna plynový kotel souhlasné
D&D NORD s.r.o. Hala 08/II komerční areál plynový kotel souhlasné
ing. Jiří Jičínský Atelier ul. Lipí plynový kotel souhlasné
Taťána Habásková Truhlářství VAMA s.r.o. kotel ATMOS C 20 S, 25 kW souhlasné
Jitka a ing.Petr Kochmanovi Novostavba RD Všelipská plynový kondenzační kotel JUNKERS souhlasné
ing. Kamila Křemenová Rekonstrukce a dostavba RD Spojenců plynový kondenzační kotel Geminox souhlasné
Vasyl Bilan Novostavba RD Vysokovská plynový kondenzační kotel Ariston 24kW souhlasné
Europrojekta s.r.o. RD parc.č. 38/1, 38/2 HP 2x plynový kondenzační kotel turbo 2x35kW souhlasné
Jaroslava Vančurová RD parc.č.1036/1 HP plyn.kondenzační kotel TUV Junkers Cerapur Smart ZSB 22-3C 21,8kW souhlasné
B.B.D., s.r.o. Novostavba RD, parc.č. 4258/7, 4260/26 plyn. kotel, typ neuveden souhlasné
Mgr. Pavel Mrázek Novostavba RD, parc.č. 4367/6 plyn. kotel – 25 kW souhlasné
Milena Jirsová D&D IV – Výstavba komerčních areálů,Areál 07, parc.č. 4037/174 2 kondenzační plyn. kotle o celkovém výkonu 60,2 kW souhlasné